lauantai 31. lokakuuta 2015

tauko ja HALLOWEEN!!!!!

Heipsistä hei!!!

Valitettavasti blogissani on ollut piiiiiiiiiiiiiiitkä ilmoittamaton tauko OnO se johtuu siitä että meillä on ollut loma ja olime reissussa eikä minea päässyt mukaan. Loman jälkeinen kouluviikko oli myös niin rankka etten jaksanut lähteä kuvaamaan :(  mutmutmut...... tänään on HALLOWEEN!!!!!  <3 sen kunniaksi kuvasin shootin ja kuvatarinanpoikasen ;))
nauttikaa :3
Shoot: little halloween girl








picfic: halloween! 
puhuu
*tekee/tapahtuu* 
taustalla... 


 Minä: noni, alappas nyt puhua 8) 
Minea: en!
 Minä: puhu nyt vaan! tais iskee ramppikuume 8) 
Minea: *nostaa hatun lieriä vähän* 

Minä: *Nostaa hatun lierin kokonaan pois minean naaman edestä* nyt on hyvä! aloita jo!
Minea: olisin nostanut sen juuri itsekkin... hyvä on, hyvä on! 
 
Minea: kelttien uskomusten mukaan halloweenina, lokakuun viimeisenä päivänä tämän maailman ja yliluonnollisen maailman väliset raja katosivat. henget saattoivat houkutella ihmisiä tuonpuoleiseen, joten juhlan aikana poltettiin kokkotulia asumusten ympäristössä koska tulien uskottiin antavan suojaa henkien hyökkäyksiä vastaan.
minä: hyvin menee!

Minea: kurpitsalyhdyt ovat nousseet aikojen saatossa hyvin tärkeiksi, myös pääkallot ja muut pelottavat asiat kuuluvat halloweeniin.

Minea. nykyään myös lapset pukeutuvat hauskoihin asuihin ja käyvät kyselemässä naapureiltaan "karkki vai kepponen". jos he eivät saa karkkia siitä saattaa seurata keppostelua...
minä: noniin etköhän ole jo kertonut tarpeeksi
minea: en vielä!
Minea: eikö tetäkin ärsytä tuo pomotteleva jätti
minä: kuulin tuon... 
Minea: mutta joka tapauksessa, hyvää ja pelottavaa halloweenia!!!

minä: blälälbäälbläälää >8)
Minea: IIIIKKSS!!!!
Minea: *kaatuu* vie se pois
minä: sehän on vain pieni leikkilepakko 8)
minä: *nostaa minean ylös* nouseppas ja sano hei hei
Minea: osaan kyllä nousta itsekkin. PÄÄSTÄ ALAS! D: 
minä: entäs jos en...
Minea: *asettaa hatun päähänsä* älä pidä minua kädestä! 
minä: Minea ja minä toivotamme kaikille hyvää halloweenin jatkoa!! hei hei!! 



nohh siinä ne nyt oli nwn nuo minean selitykset halloweenistä ovat sitten hänen omia tietojansa, eivät ne välttämättä ole totta... (psstt.. tuon hatun teko ohjeet löytyvät momio tyypiltäni, siis nimi on Wendyy)
Minea: on ne!!   

KOMMENTOIKAA!!!! 

9 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja söpö hattu.
    Mä en ois osannu selittää varmaan
    mitään halloweenista :"D

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja söpö hattu.
    Mä en ois osannu selittää varmaan
    mitään halloweenista :"D

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus mä en osaa selittää halloweenist mitää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus♡ ei se haittaa, ei kaikki osaa kaikkea selittääkkään :)

      Poista
    2. Kiitus♡ ei se haittaa, ei kaikki osaa kaikkea selittääkkään :)

      Poista
  4. Ihania kuvia! :3
    Tuo kt kruunasi kyllä koko postauksen ja samalla antoi uutta tietoa hauskuuden ohella :D
    Hyvää työtä, tykkäsin :)

    VastaaPoista